نوبت دهی آنلاین: 88029600
  • تاریخ انتشار : 1403/05/02 - 13:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز فیزیوتراپی و بازتوانی 1403 در مرکز قلب تهران

همزمان با دوم مرداد روز ملی فیزیوتراپی و بازتوانی با حضور مدیر پشتیبانی، مدیر روابط عمومی، رئیس بخش بازتوانی قلبی و رئیس بخش فیزیوتراپی، این روز گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز قلب تهران، روز سه شنبه دوم مرداد همزمان با روز ملی فیزیوتراپی و بازتوانی، با حضور مهندس مهدی مرادیان مدیر پشتیبانی، سید محسن اسماعیلی مدیر روابط عمومی، دکتر رضا مظاهری رئیس بخش بازتوانی قلبی، دکتر مسعود غفرانی رئیس بخش فیزیوتراپی، کارکنان فیزیوتراپیست و کارکنان بازتوانی این روز گرامی داشته شد.
مدیر پشتیبانی مرکز قلب با حضور در بخشهای بازتوانی قلبی و فیزیوتراپی، ضمن تقدیر از زحمات پرستاران و فیزیوتراپیستها و کارکنان این واحدها، خدمات و فعالیت های آنها را ستود. دکتر مظاهری ضمن تقدیر از حضور مسئولان مرکز در این بخش و یاد آوری چنین مناسبت هایی بار اصلی کارها وفعالیت های این بخش را بعهده پرستاران و کارکنان این واحد دانست و از خدمات بی شائبه تمامی کارکنان زحمتکش این واحد تقدیر کرد وی یادآوری چنین روزهایی را موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه برای همگان دانست.
در ادامه این بازدید ها دکتر غفرانی نیز با تبریک این روز، از مشکلات کاری این عزیزان و چالش های آنان، مواردی را بیان کرد و از روند تکمیل فرایند درمان در این بخشها سخن گفت و یادآور شد همکاران با روی باز به همه مراجعین قلبی خدمت رسانی می کنند.
یادآور می شود دکتر غفرانی در مصاحبه ای به همین مناسبت اهم فعالیت های این بخش را بیان کرد.
آنها با تشکر از مسئولان مرکز از حضور آنان در این واحدها تقدیر و خواستار تداوم چنین برنامه هایی شدند.
مسئولان مرکز نیز قول مساعد دادند تا نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنند.

 

 

  • گروه خبری : معاونت درمان,مناسبت ها
  • کد خبر : 272602
سید محسن اسماعیلی
تهیه کننده:

سید محسن اسماعیلی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *